Terugbetalings- en retourbeleid
Klanttevredenheid is onze topprioriteit bij Prodigy Amsterdam. Als u om welke reden dan ook ontevreden bent over uw bestelling, neem dan contact met ons op. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten 100% tevreden zijn met de producten die ze bij onze leveranciers hebben gekocht. Als u problemen ondervindt met het product of het bedrijf, gebruik dan dezelfde contactmethode om contact met ons op te nemen.
Hoe een retourzending te initiëren:
Als je je bestelling binnen 30 dagen geheel of gedeeltelijk wilt retourneren, weet dan dat we de gehele retourzending binnen 5 dagen na ontvangst van het product zullen verwerken. Houd er rekening mee dat we de kosten voor het terugsturen van het product niet kunnen vergoeden.
Volg deze stappen voor een soepel retourproces:
1. Stuur een e-mail naar info@prodigy-amsterdam.nl om ons op de hoogte te stellen van je beslissing om de bestelling of specifieke artikelen te retourneren.
2. Volg de instructies als de retourzending binnen de aangegeven periode wordt geaccepteerd. Verpak het product veilig in de originele verpakking.
3. Stuur het pakket naar het retouradres dat door onze klantenservice is verstrekt en deel de Track & Trace-code met onze klantenservice.
4. Zodra we je pakket hebben ontvangen en gecontroleerd, gaan we over tot terugbetaling via de oorspronkelijke betaalmethode.
Houd er rekening mee dat de volgende producten niet kunnen worden geretourneerd:
- Vooraf bestelde producten. Zodra deze producten zijn verzonden, worden retourzendingen niet meer geaccepteerd.
- Producten die beschadigd zijn bij aankomst:
Als je product beschadigd aankomt, kan het tijdens het transport beschadigd zijn. Neem in dergelijke gevallen binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Wij zullen het retourproces vergemakkelijken.
Volg deze stappen voor defecte artikelen:
1. Stuur ons binnen 30 dagen na ontvangst van het product een e-mail met een foto van het beschadigde artikel.
- Maak duidelijke foto's op een vlakke ondergrond waarop het label en het defect te zien zijn.
We zullen je verdere instructies geven.
- Voor defecte artikelen bieden we altijd een gratis vervanging voor de eerste keer. Als het defect zich opnieuw voordoet, ontvang je het volledige aankoopbedrag terug.
Als je vragen hebt over beschadigde producten bij aankomst, neem dan contact met ons op via info@prodigy-amsterdam.nl.
Kan ik een product retourneren zonder contact op te nemen?
Nee, neem contact met ons op voordat u producten retourneert, omdat het retouradres kan afwijken van het besteladres.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Neem gerust contact met ons op via e-mail op info@prodigy-amsterdam.nl. Het Prodigy Amsterdam team is zeven dagen per week bereikbaar en probeert snel te reageren op alle vragen.
Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?
Als je een beschadigd of defect product ontvangt, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst contact met ons op. Zorg voor foto's waarop de slechte kwaliteit of het beschadigde onderdeel duidelijk te zien is. Retourzendingen worden na deze periode mogelijk niet meer geaccepteerd.